Каков наставник всушност сакаме

Kirova, Snezana (2014) Каков наставник всушност сакаме. Годишен зборник 2013 - Филолошки факултет, УГД - Штип. ISSN 1857-7059

[thumbnail of КАКОВ НАСТАВНИК ВСУШНОСТ САКАМЕ.docx] Text
КАКОВ НАСТАВНИК ВСУШНОСТ САКАМЕ.docx

Download (35kB)

Abstract

Образованието на наставниците се продолжува со идеите за напредок кои треба да се реализираат - мотив кој ја следи педагошката рефлексија од античките почетоци. Прашање е и колку се разликува педагошкото мислење за прогресот од вкупниот општествен дискурс. Колку сме ние како педагошки работници заточеници на парадигмата дека во образованието е можно да се оствари еден проект само доколку постојат соодветни општествени претпоставки, општествен систем, општествени односи. Дали и денес за училиштето важи мислата дека тоа е повеќе производ на општеството отколку двигател на општествениот напредок? Неспорно е дека промислувањето на овие идеи или освестувањето во однос на процесот на образованието на наставниците може да придонесе кон препознавањето, зајакнувањето и ослободувањето на нивните потенцијални можности со истакнувањето на почетната премиса дека образованието е многу повеќе од само школувањето и професионалното оспособување.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Snezana Kirova
Date Deposited: 11 Feb 2014 08:13
Last Modified: 11 Feb 2014 12:56
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9191

Actions (login required)

View Item View Item