Значењето на подвижните игри за детскиот развој

Popeska, Biljana and Todorovski, Dusan (2008) Значењето на подвижните игри за детскиот развој. In: Меѓународна научно - практична конференција „Основното и предучилишното образование и воспитание на 21 век“, May 2008, Штип, Р.Македонија. (Unpublished)

[thumbnail of __ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_vrateni od repozitorium_Значење на подвижните игри за детскиот развој - цел труд.pdf]
Preview
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_vrateni od repozitorium_Значење на подвижните игри за детскиот развој - цел труд.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Играта е доминантна активност во детството и значаен аспект на детскиот развој. Таа овозможува идентификација на детските потреби и претставува значаен медиум преку кој се реализира детскиот развој и учењето. Детската игра има свои особености и карактеристики. Подвижните игри се значаен фактор и средство на детскиот развој, преку нив се влијае на сестраниот развој на личноста на детето, се активираат неговите физички, интелектуални, емоционални и социјални потенцијали, се делува на развој на карактерот и личноста во целина.

Item Type: Conference or Workshop Item (Speech)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Biljana Popeska
Date Deposited: 17 Jun 2013 13:39
Last Modified: 27 Feb 2014 11:28
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6565

Actions (login required)

View Item View Item