Утврдување и споредување на факторската структура во морфолошкиот и моторниот простор кај учениците и ученичките на 11 годишна возраст, како основа за избор на наставни содржини на предметот физичко образование

Popeska, Biljana and Mitevski, Orce (2008) Утврдување и споредување на факторската структура во морфолошкиот и моторниот простор кај учениците и ученичките на 11 годишна возраст, како основа за избор на наставни содржини на предметот физичко образование. Зборник на трудови: Програмско - организациска, стручна и научна димензијана училишниот спорт. pp. 395-401.

[thumbnail of __ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_repozitorium_Факторска структура 11 год основа за избор на содржини ФЗО.pdf]
Preview
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_repozitorium_Факторска структура 11 год основа за избор на содржини ФЗО.pdf

Download (25MB) | Preview

Abstract

На примерок од ученици и ученички од 11 годишна возраст применети се 27 моторни тестови за проценка на 9 моторни димензии и 11 антропометриски варијабли за одредување на структурата во морфолошкиот простор. Со примена на соодветни статистички постапки, утврдена е структурата во морфолошкиот и моторниот простор на учениците и ученичките на 11 годишна возраст. Во морфолошкиот простор изолирани се две латентни димензии кај машките и две кај женските ученици. Во моторниот простор кај учениците и ученичките изолирани се по 5 латентни моторни димензии. Меѓу дефинираните истоимени димензии добиена е значајна идентична структура кај моторните фактори дефинирани како координација и ранотежа. Структурата кај динамометриската сила е флексибилноста е различна меѓу машките и женските ученици на 11 годишна возраст. Идентичната структура на изолираните фактори во морфолошкиот и моторниот простор овозможуваат изведување на исти наставни содржини, а различните латентни структури ја наметнуваат потребата од индивидуализирана настава на часот по физичко образование кај машките и женските ученици.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Biljana Popeska
Date Deposited: 17 Jun 2013 13:27
Last Modified: 17 Jun 2013 13:27
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6562

Actions (login required)

View Item View Item