Ефективната, ефикасна соработка со родителите/предиѕвик ѕа наставникот во современото училиште

Jovanova-Mitkovska, Snezana and Popeska, Biljana (2016) Ефективната, ефикасна соработка со родителите/предиѕвик ѕа наставникот во современото училиште. In: Научно-стручна трибина на тема „Предизвиците и перспективите на учителската професија“, 07 Oct 2016, Stip, Macedonia. (In Press)

[thumbnail of Ефективната, ефикасна соработка со родителите - предизвик за наставникот во современото училиште.pdf]
Preview
Text
Ефективната, ефикасна соработка со родителите - предизвик за наставникот во современото училиште.pdf

Download (421kB) | Preview
[thumbnail of КОНЕЧНА АГЕНДА ТРИБИНА 2016-1-1.pdf]
Preview
Text
КОНЕЧНА АГЕНДА ТРИБИНА 2016-1-1.pdf

Download (299kB) | Preview
[thumbnail of КОНЕЧНА ЛИСТА НАУЧЕСНИЦИ ЗА ТРИБИНА 2016.pdf]
Preview
Text
КОНЕЧНА ЛИСТА НАУЧЕСНИЦИ ЗА ТРИБИНА 2016.pdf

Download (257kB) | Preview

Abstract

Постојаната, континуирана соработка на релација семејство – воспитно образовна институција, родител-наставник придонесува за развој на детето/ученикот, за унапредување на работата на учителот, за јакнење на улогата која ја има родителот во развојот воспитувањето, едукацијата на сопственото дете. Потребата за активно вклучување на родителот, за партнерство со в.о. институција, произлегува од фактот што родителите се првите воспитувачи, учители, кои на наставниците можат да им ги дадат и најкорисните информации кои ќе се база, основа за насочување и преземање на идните заеднички акции за добробит на секое дете/ученик. Партнерството, негувањето на соработката е предизвик за секој наставник кој се обидува да го трасира патот кон изнаоѓање на услови, облици, средства за остварување на конструктивна соработка.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 09 Feb 2017 13:11
Last Modified: 09 Feb 2017 13:11
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17215

Actions (login required)

View Item View Item