Концепти и техники на убедување и манипулација во текот на изборната кампања

Ananiev, Jovan (2014) Концепти и техники на убедување и манипулација во текот на изборната кампања. Општествените промени во глобалниот свет“- Зборник на трудови од меѓународна конференција, 2. pp. 697-715.

[thumbnail of ЗБОРНИК - КОНЦЕПТИ И ТЕХНИКИ НА УБЕДУВАЊЕ И МАНИПУЛАЦИЈА ВО ИЗБОРНАТА КАМПАЊА.pdf]
Preview
Text
ЗБОРНИК - КОНЦЕПТИ И ТЕХНИКИ НА УБЕДУВАЊЕ И МАНИПУЛАЦИЈА ВО ИЗБОРНАТА КАМПАЊА.pdf

Download (17MB) | Preview

Abstract

Во овој труд се дефинираат убедувањето и манипулацијата како концепти а особено во текот на изборната кампања. Се прави разграничување меѓу двата концепти и се објаснуваат нивните главни карактеристики. Особено се дава приказ во која фаза на изборната кампања кои видови на техники најчесто се употребуваат.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Political Science
Divisions: Faculty of Law
Depositing User: Jovan Ananiev
Date Deposited: 23 Feb 2015 15:17
Last Modified: 23 Feb 2015 15:17
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12780

Actions (login required)

View Item View Item