Меѓународен туристички пазар – интерни предавања

Koteski, Cane (2014) Меѓународен туристички пазар – интерни предавања. . (Unpublished)

[thumbnail of SKRIPTA MEGUNARODEN TURISTICKI PAZAR VTOR CIKLUS STUDII 2011.pdf]
Preview
Text
SKRIPTA MEGUNARODEN TURISTICKI PAZAR VTOR CIKLUS STUDII 2011.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Во скриптата обработени се поглавијата за: Дефинирање на поимот пазар и поделба на пазарот, Анализа на пазарот и предвидување на побарувачката, Туристичка побарувачка, Сегментација на пазарот, Методи на собирање на податоци, Видови на податоци, Форма на прашања во испитувањата што е анкета, Карактеристики на анкетарот, Формирање на цени на туристички производ, Применето истражување на туристичкиот пазар, Процес на истражување на туристичкиот пазар, Специфичности на туристичкиот пазар,
За вежби територијална карта на Република Македонија.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Social Sciences > Social and economic geography
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Cane Koteski
Date Deposited: 28 Jan 2015 12:57
Last Modified: 28 Jan 2015 12:57
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12149

Actions (login required)

View Item View Item