Создавање и одржување на конкурентската предност на претпријатијата преку градење на маркетинг стратегија

Miceski, Trajko (2011) Создавање и одржување на конкурентската предност на претпријатијата преку градење на маркетинг стратегија. Yearbook 2011, Faculty of Economics (III). ISSN 1857- 7628

[thumbnail of micevski_1.pdf]
Preview
Text
micevski_1.pdf

Download (350kB) | Preview

Abstract

Стекнување на конкурентската предност може да се изврши преку добро изградена т.е. формулирана маркетинг стратегија. Во тој поглед особено влијание има трансформациското лидерство. Трансформациското лидерство се набљудува како процес којшто го менува и го трансформира претпријатието, односно има способност да ја менува неговата култура кон подобро.
За да биде успешно и да оствари релативно трајна конкурентска предност, претпријатието мора да ги предефинира правилата на конкуренцијата, така да ја креира единствената предност во гранката илина целиот пазар. Затоа е потребна маркетинг имагинација и креативност.
Во трудот се изнесени можностите за обезбедување на конкурентска позиција преку формулирање на маркетинг стратегија на конкурентската предност.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Sanja Stefanova
Date Deposited: 28 Jun 2013 08:43
Last Modified: 28 Jun 2013 08:43
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6713

Actions (login required)

View Item View Item