Теоретските поставки на маркетингот

Jakovlev, Zlatko (2005) Теоретските поставки на маркетингот. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781

[img]
Preview
Text
Teoretskite postavki na marketingot.pdf

Download (284Kb) | Preview

Abstract

Во современи услови на работење, кое се карактеризира со брз развој на науката и техниката, се почесто се зборува за маркетингот како стратегија и негова апликативна примена во деловната активност на стопанските субјеќти, како и во општествениот живот во целост. Најновите турбулентни трендови во стопанството ја потврдуваат претпоставката од неопходно интегрирање на маркетинг концепцијата, а се во функција на обезбедување не само опстанок на претпријатијата туку и нивни раст и развој.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zlatko Jakovlev
Date Deposited: 04 Mar 2013 10:25
Last Modified: 04 Mar 2013 10:25
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5690

Actions (login required)

View Item View Item