Туристички вредности на Охрид

Jakovlev, Zlatko and Kitanov, Vladimir (2013) Туристички вредности на Охрид. Втори Август - Штип. ISBN 978-608-4662-09-9

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Туристички вредности на Охрид B5 (2).pdf

Download (351Kb) | Preview

Abstract

Туризмот претставува комплексна општествена појава која бара сестрано научно истражување. Најприфатлива дефиниција на туризмот гласи: „Туризмот е збир на односи и појави врзани за движење и потрошувачка вон местото на живеење, а со цел да се задоволат рекреативните и културните потреби“. Туризмот како општествено – економска појава навлегува во сите пори на стопанскиот, политичкиот, спортскиот и културниот живот. Овој феномен претставува хетерогена појава, поимчива доста апстрактна и во исто време и конкретна.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zlatko Jakovlev
Date Deposited: 01 Mar 2013 09:09
Last Modified: 01 Mar 2013 09:09
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5676

Available Versions of this Item

  • Туристички вредности на Охрид. (deposited 01 Mar 2013 09:09) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item