Дилемата - Дали е потребна обработка на содржини од множества во предучилишните установи ?(Различни согледувања и предлози )

Atanasova-Pacemska, Tatjana (2003) Дилемата - Дали е потребна обработка на содржини од множества во предучилишните установи ?(Различни согледувања и предлози ). Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 147-153.

[img]
Preview
Text
ДИЛЕМАТА - ДАЛИ Е ПОТРЕБНА ОБРАБОТКА.pdf

Download (217Kb) | Preview

Abstract

Потребата од содржини од множества и операции со множества во годишната програма понудена од Бирото за развој на образованието на РМакедонија во предучилишните установи произлегува од големите можности за остварување на воспитни и образовни влијанија врз децата. Така, покрај здобивањето на одредени елементарни математички знаења, децата се воведуваат во истражувачката работа, се практикуваат едноставни воопштувања, почнуваат да класифицираат и сл. Во организираните активности во предучилишните установи, децата воочуваат „групи“ (целини) од истовидни предмети, односно од предмети кои имаат некое заедничко својство (признак). Со формирање на множества според даден признак и на подмножество на дадено множество децата се воведуваат во класификација. Подоцна вршат класификација според два или повеќе признаци со што мисловно се ангажираат, вршат анализа и споредување. Обработката на содржини од множества дава погодна можност децата да дојдат до одредени математички знаења движејќи се од конкретното кон апстракното.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Computer Science
Depositing User: Tatjana A. Pacemska
Date Deposited: 24 Dec 2012 12:30
Last Modified: 24 Jun 2013 06:56
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4354

Actions (login required)

View Item View Item