Карл Попер дебата- Едукативна или формална дебата

Apasiev, Dimitar (2006) Карл Попер дебата- Едукативна или формална дебата. In: Јавно говорење (Прирачник). USAID, Skopje, Republic of Macedonia, pp. 61-66.

[img]
Preview
Text
KARL POPER ДЕБАТА.pdf

Download (417Kb) | Preview

Abstract

Текстот е дел од книгата „ЈАВНО ГОВОРЕЊЕ(прирачник)“ чиј автор е Даниела Блажевска, а издавачи се Американската агенција за меѓународен развој УСАИД (USAID - United States Agency gor International Development)и Министерството за образование и наука на РМ - во рамки на долгорочниот образовен проект „Активности во средното образование“ (SEA - Secondary Education Activity) како дел од „Проектот за ќовеков и институционален развој“ (Human and Institutional Development Project). Еден од најважните аспекти на современото живеење е комуникацијта, а јавниот говор е едно од најмоќните средства за комуникација. Во овој практичен Прирачник, кој првенствено е наменет за наставниците и учениците од средните училишта, низ шест поглавја се објаснети важноста на јавниот говор и сите аспекти и совети како да се стане добар говорник. Иако претежно е наменет за младите, искуствата и советите дадени во овој прирачник можат да му бидат корисни на секој кој сака да ги подобри своите комуникациски вештини. Авторот во своето поглавје посветено на дебатирањето, како аргументирана расправа на спротивставени мислења, во пет точки говори за: целите, принципите и учесниците во дебатата, стратегијата при градењето на „случај“ и текот на дебатата, а дава и практични совети на дебатерите-почетници.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: дебата, теза, критериум, аргументи, докази, побивање, одбивање, вкрстено испрашување, афирмативен и негативен тим.
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Humanities > Languages and literature
Social Sciences > Other social sciences
Humanities > Philosophy, ethics and religion
Social Sciences > Political Science
Divisions: Faculty of Law
Depositing User: Dimitar Apasiev
Date Deposited: 21 Dec 2012 11:17
Last Modified: 21 Dec 2012 11:17
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4154

Actions (login required)

View Item View Item