Претприемнички маркетинг менаџмент

Temjanovski, Riste (2008) Претприемнички маркетинг менаџмент. Европски Универзитет - Република Македонија, Скопје. ISBN 978-9989-184-64-2

[thumbnail of Pretpriemnicki MM.pdf]
Preview
Text
Pretpriemnicki MM.pdf

Download (458kB) | Preview

Abstract

Основна цел на книгата е да даде можности за разбирање и совладување на теоретските и практичните познавања од областа на претприемништвото да ги оспособи студентите за спознавање, разликување и критичка анализа на следните прашања: Што претставува претприемништвото и каква е неговата улога во стопанството? Како и кога настанува? На што се темели неговото значење и суштината? Кои се елементите на неговата виталност, како еден раширен феномен? Какви се тенденциите на неговиот развој?
Во содржината се опфатени и определени теоретски и методолошки знаења и искуства кои се неопходни за согледување на основните карактеристики во развојот на претприемништвото во Република Македонија

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Riste Temjanovski
Date Deposited: 18 Dec 2012 07:27
Last Modified: 18 Dec 2012 07:27
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3895

Actions (login required)

View Item View Item