Влияние музъlки на человека:педагогические размъишления и набљодения

Petrova Gjorgjeva, Emilija (2009) Влияние музъlки на человека:педагогические размъишления и набљодения. Педагогически потенцијал и искуства. pp. 51-52. ISSN 978-5-88297-146-4

[thumbnail of pedagoski_potencijal.pdf]
Preview
Text
pedagoski_potencijal.pdf - Published Version

Download (868kB) | Preview

Abstract

Една од карактеристичните црти на современата педагогија е музиката и исклучителниот динамизам во истражувањето на интелектуалните процеси на децата.
Аналитичко синтетичката дејност на музичкиот јазик, кој по својата суштина се одликува со голем степен на апстрактност, откривањето, разбирањето и осмислувањето на координираната информација(музичката е точно таква), извлекувањето на концентрирано по обем знаење се содржи во определени видови музикални звуци (интонација, жанр и.т.н, а тоа се дејности низ кои мора да се изградуваат "шалоните" не само на музичко-мисловната, туку и на општо интелектуалната дејност, која заедно со социјалниот интелект би можела да ја обезбеди идната реализација на современиот млад човек).

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Emilija Petrova Gorgeva
Date Deposited: 06 Dec 2012 08:51
Last Modified: 23 Aug 2013 09:45
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3121

Actions (login required)

View Item View Item