Модел на иницијално образование и професионален развој на учител/воспитувач Model of Teacher Education and Professional Development of the Teacher / Educator

Barbareev, Kiril (2011) Модел на иницијално образование и професионален развој на учител/воспитувач Model of Teacher Education and Professional Development of the Teacher / Educator. In: Меѓународен научен симпозиум: Воспитанието и образованието меѓу традиционалното и современото, 22-24 септември 2011, Охрид, Македонија.

[thumbnail of __ugd.edu.mk_private_UserFiles_kiril.barbareev_Desktop_Kiril_SV_2011_FZF_INSTITUT_PEDAGOGIJA_OHRID_22-24_9_11. OK_Кирил Барбареев_труд_мкд.docx] Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_kiril.barbareev_Desktop_Kiril_SV_2011_FZF_INSTITUT_PEDAGOGIJA_OHRID_22-24_9_11. OK_Кирил Барбареев_труд_мкд.docx

Download (68kB)

Abstract

Образованието и професионалниот развој на наставниците (учителите/воспитувачите) е клучно прашање на секоја земја, со оглед на тоа што квалитетот на воспитно образовниот кадар е еден од главните чинители кој влијае за нивото на образовните достигнувања на секоја индивидуа. Професијата – учител/воспитувач има свој развоен пат и свои карактеристики и се гради врз основа на општи принципи и на соодветно определен систем од знаења и од практични насоки.
Овој труд се обидува да даде придонес во една тема која е многу значајна за високо образовните институции кои едуцираат кадар во нашата земја, но исто така и за воспитно образовната работа со децата од предучилишна возраст.
Студиската програма за образование на учителот/воспитувач има за цел да обезбеди стручно и академско образование на учителите/воспитувачи, нивно оспособување за работа со деца на предучилишна возраст и рана училишна возраст од 2-8 години, но и можности за продолжување на своето образование понатаму на магистерски и докторски студии.
Клучни зборови: иницијално образование, INSET-сервис, професионален развој, студиска програма, учител/воспитувач.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Kiril Barbareev
Date Deposited: 02 Dec 2012 10:13
Last Modified: 17 Dec 2012 12:07
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/2777

Actions (login required)

View Item View Item