Претприемништвото - протагонистичка детерминанта за експоненцијален раст на малиот бизнис

Zdraveva, Zorica (2020) Претприемништвото - протагонистичка детерминанта за експоненцијален раст на малиот бизнис. Masters thesis, Goce Delcev University Stip.

[thumbnail of Магистерска теза мал бизнис штип инес.pdf]
Preview
Text
Магистерска теза мал бизнис штип инес.pdf

Download (11MB) | Preview

Abstract

Постои само една работа која може да ти го зголеми малиот бизнис и да
ја преудицира продажбата. Целта на оваа специфична проблематика е елаборирање
на малиот бизнис, иновацијата, претприемништвото, овие три концепти имаат
посебна специфичност, и покрај нивната независност како концепти, секоја од нив
има посебна кохезија.
Од Шумпетер до денес, многу литератури го проучувале концептот
на претприемништвото, со нивната можност да направат комбинации од фактори и
кореспондирани иновации во процесите н а продажбата и производството н а
продуктите. Многу блиску во литературата, со многу карактеристична димензија на
претприемништвото е секогаш во многу тесна врска со малиот бизнис. Овие тези се
развиени во реалниот бизнис, и аплицираат во преформансите на еволуцијата на
малиот бизнис, средниот бизнис и неговото прераснување во голем бизнис.
Методологијата на развој на оваа научна теза се аплицира во
емперичко истражување базирано врз развојот н а мали компании во
својата дејност, импактирани во истражување и еволуција на продажните техники на
пазарот во кој се активни, како да се создаде прав тим за нивните бизниси, и
развој на нивните бизнис стратегии. Вистинскиот фокус на малиот бизнис е
нивниот мониторинг. Развојот на малиот бизнис, културата на вработените,
брендот, партнерите, ефикасноста. Како да се познава нивниот продукт, неговиот
циклус, експанзијата, и како да се искористат своите предности. Разликата
помеѓу имањето пари, ликвидноста и профитот.
Како да се анализира правилно успешниот бизнис со препораки и
заклучоци како да прерасне во голем и да функзионира профитабилно. Стратегии
на долг рок како малиот бизнис да се трансформира во голема
корпорација. Идните истражувања ги адаптираат многуте можности за раст,
најважните, базирани н а теории консултирани од стручни литератури, но
идеосинтетизирани во фокусот на тезата. Емпериското истражување, како дел од
тезата, треба да објасни раст и улога на претприемачите и нивото на учење со
синтезата на идејата за развој на малите бизниси кои ги управуваат.
Оргиналноста, вредноста, синтезата од консултираната литература, теориите
од познатите економски автори, критиките, советите кои ги имаат дадено на бизнис
сопствениците ширум светот, се карактеристики на оваа теза. Кога бизнисот расте, се
бараат нови пристапи кои се потребни за напредна фаза да се разберат малите
компании во процес на преминување во големи корпорации со големи бројки.
Најмоќното средство кое го има Претприемништвото е УМОТ.
Интелегенцијата ги решава сите проблеми и продуцира пари з а
компанијата. Разликата помеѓу средствата и можностите ,
концентрирани во трудот и упорноста на претприемачот, купуваат
генерирани средства во бизнисите кои носат големи профити.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Katerina Hadzi-Vasileva
Date Deposited: 30 Nov 2020 10:05
Last Modified: 30 Nov 2020 10:05
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/26834

Actions (login required)

View Item View Item