Состојби и предизвици на системот за иницијално образование по природни науки и математика во Република Македонија

Barbareev, Kiril (2018) Состојби и предизвици на системот за иницијално образование по природни науки и математика во Република Македонија. In: Меѓународна конференција за образованието по природни науки и математика, 23-24 March 2019, Skopje, Macedonia. (In Press)

[thumbnail of СОСТОЈБИ И ПРЕДИЗВИЦИ НА СИСТЕМОТ ЗА ИНИЦИЈАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ И МАТЕМАТИКА ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА.pdf]
Preview
Text
СОСТОЈБИ И ПРЕДИЗВИЦИ НА СИСТЕМОТ ЗА ИНИЦИЈАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ И МАТЕМАТИКА ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА.pdf

Download (239kB) | Preview
[thumbnail of Програма конференција.pdf]
Preview
Text
Програма конференција.pdf

Download (554kB) | Preview

Abstract

Иницијалното образование на наставниците во основното образование по природни науки и математика во Република Македонија се остварува со различен пристап. Моменталното решение е сложено, различно, не стандардизирано и произлегува од неговата организациска и програмска структура. Студиските програми на институциите кои подготвуваат наставнички кадар не ги исполнуваат во целост барањата на современиот систем на воспитание и образование. Се забележува (не)усогласеност во програмите, неповрзаност и некоординираност меѓу овие институции; едукацијата на воспитно образовниот кадар е заснована на традиционалниот педагошки систем. Анализата покажува дека факултетите во студиските програми имаат различен пристап, кон наставничката професија, и имаат различно сфаќање за тоа како треба практиката и методиката која е супстанцијална за иницијалното образование на студентите да биде реализирана со студентите (идни наставници).

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Uncontrolled Keywords: иницијално образование, предметни наставници, основно образование.
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Kiril Barbareev
Date Deposited: 07 Nov 2019 14:31
Last Modified: 07 Nov 2019 14:31
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22823

Actions (login required)

View Item View Item