Интеркултурните компетенции – предизвик за наставниците во мултикултурните општества

Koceva, Daniela and Mirascieva, Snezana and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Kitanova, Irena (2016) Интеркултурните компетенции – предизвик за наставниците во мултикултурните општества. In: Научно - стручна трибина „Предизвиците и перспективите на учителската професија“.

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
2016 ДК.pdf

Download (600Kb) | Preview
[img]
Preview
Text
КОНЕЧНА ЛИСТА НАУЧЕСНИЦИ ЗА ТРИБИНА 2016 ИНТ..pdf

Download (251Kb) | Preview

Abstract

Образованието претставува општествен процес во кој младите членови на општеството стекнуваат знаења и вештини што се значајни за нивните идни активности во општеството. Образованието како огледало на општеството, заедно со воспитанието на поединецот му овозможуваат успешно да се вклучи во општествените и културните процеси. Под состојба на образованост се подразбираат следните елементи: основни знаења, интелектуални и мануелни способности, способност за расудување и мислење, идеали, ставови и мотивација, култивираност, смисла за општествена одговорност и пошироко разбирање на светот. Македонското општество е сложена мултикултурна, мултиетничка и мултирелигиозна средина. Воспитно-образовниот систем, од основното училиште до универзитетот, постојано треба да создава претпоставки за надминување на политичките, културните, верските и националистичките препреки, кои ги раздвојуваат и гетоизираат луѓето. Воспитно-образовниот систем мора да биде насочен кон формирање на толерантна, творечка и слободна личност во духот на демократијата, праведноста и толерантноста. Клучни зборови: мултикултурни општества, интеркултурни компетенции, наставници, образование, воспитание.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 24 Oct 2019 11:37
Last Modified: 24 Oct 2019 11:37
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22717

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item