Зошто да се биде учител – причини, предизвици и перспективи

Mirascieva, Snezana and Cackov, Oliver (2017) Зошто да се биде учител – причини, предизвици и перспективи. Зборник на трудови Петта научно-стручна трибина „Да се биде учител...“. ISSN 978-608-244-470-3

[thumbnail of Snezana Зборник трибина ФОН 2017-split-merge (1).pdf]
Preview
Text
Snezana Зборник трибина ФОН 2017-split-merge (1).pdf

Download (834kB) | Preview

Abstract

Технолошката инвазија во просторот на образование и воспитание, пред учителот, меѓу другото,
поставува барање за обликување на процесот на учење. Соочен со одговорност и задачи, нужност
од почитување на другите и тимска работа, со квалитативно стручно усовршување, сензибилност
за доверба и грижа за учениците, современи стратегии за учење и поучување, истражување и само
– развој станува свесен за потребата од промени. Тие пак од своја страна се силен предизвик за
учителот, но во исто време го трасираат патот на перспективниот развој на професијата учител.
Клучни зборови: учење, ученици, развој, образование, општество, професија.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 12 Feb 2018 13:01
Last Modified: 12 Feb 2018 13:01
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19446

Actions (login required)

View Item View Item