Природната околина како средина за учење на децата од предучилишна возраст

Sivevska, Despina and Boskova Eftimova, Biljana (2017) Природната околина како средина за учење на децата од предучилишна возраст. In: Научно- стручна конференција „Состојби, предизвици и перспективи во воспитанието и образованието во Република Македонија“, 2016, Stip, Macedonia.

[thumbnail of Despina & Biljana Prirodna okolina kako sredina za ucenje.pdf]
Preview
Text
Despina & Biljana Prirodna okolina kako sredina za ucenje.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Природата е неисцрпен извор на сознанија. Природниот амбиент во процесот на стекнување на
знаење има важна улога, бидејќи со своите потенцијали нуди можности за осовременување и збогатување на
воспитно-образовната работа, како и примена на разновидни, поинакви стратегии, кои се поинакви од
познатите, традиционални. Учењето во природната околина овозможува развој на интегрирано учење,
целосно доживување на природата што придонесува до зголемување и збогатување на мотивацијата и
творештвото кај децата, како и формирање на адекватен однос кај децата кон природното опкружување.
Децата кои поминуваат повеќе време во природа се поздрави, отпорни на болести, поенергични, сигурни во
себе и подготвени да им помогнат и на другите.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: природна околина, воспитувач, активности, природни појави, креативност
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Despina Sivevska
Date Deposited: 14 Feb 2018 10:57
Last Modified: 14 Feb 2018 10:57
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/18823

Actions (login required)

View Item View Item