Меѓународните саеми како фактор за развој на бизнисот и туризмот

Metodijeski, Dejan and Dzeladin, Erdoan and Saneva, Dusica (2017) Меѓународните саеми како фактор за развој на бизнисот и туризмот. In: Зборник на трудови од втората меѓународна научно-стручна конференција „Состојби и перспективи во туризмот, економијата и бизнис логистиката“, 27 May 2017, Stip, Macedonia.

[img]
Preview
Text
Megunarodnite saemi kako faktor za razvoj na biznisot i turizmot.pdf

Download (5Mb) | Preview
[img]
Preview
Text (ImageMagick conversion from image to application/pdf)
korica-izgled.pdf

Download (110Kb) | Preview

Abstract

Меѓународните патувања и туризмот во денешно време бележат константен пораст, а економските бенефити за земјите вклучени во туризмот се од големо значење. Саемите за туризам кои постојат последните шеесетина години се манифестации кои им овозможуваат на приватните компании да ги изложат своите производи или услуги и да остварат директен контакт со своите потенцијални клиенти. Саемското претставување станува достапно и за помалите претпријатија кои имаат интерес за промоција и маркетинг. Целта на овој труд е да биде направен преглед на позначајните саеми за туризам. Методологијата која е користена при истражувањето е базирана на секундарни податоци и интернет извори. Во трудот се прикажани основните чекори во организацијата и спроведувањето на саемите. Заклучните согледувања се во контекст на придобивките од организација на вакви манифестации во однос на развој на бизнисот и меѓународниот туризам.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Dejan Metodijeski
Date Deposited: 25 Dec 2017 12:03
Last Modified: 25 Dec 2017 12:03
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/18813

Actions (login required)

View Item View Item