Фразеологизмот во наставата по странски јазик – пречка или предизвик

Kuzmanovska, Dragana and Kirova, Snezana and Ivanova, Biljana (2016) Фразеологизмот во наставата по странски јазик – пречка или предизвик. In: Научно - стручна трибина „Предизвиците и перспективите на учителската професија“, 7 Oct 2016, Stip, Macedonia.

[thumbnail of Трибина 2016.pdf]
Preview
Text
Трибина 2016.pdf

Download (755kB) | Preview

Abstract

Трудот со наслов „Фразеологизмот во наставата по странски јазик – пречка или предизвик“ произлегува како резултат на согледувањата на предностите и негативностите при изучување на еден од странските јазици, англискиот и германскиот јазик, кои се изучуваат како прв и втор странски јазик и во основно и во средно образование. Ние како наставници по странски јазик не можеме, а да не го потенцираме недостигот од употреба на фразеологизмите во наставата по странски јазик, кои како што знаеме се многу застапена категорија во секој јазик. Всушност, не постои јазик без фразеологизми, што значи дека не треба да постои, односно не треба да се замисли настава по јазик без нивна употреба. Можеби токму поради нивната голема застапеност во јазикот не значи дека не се употребуваат, туку можеби, не можеме да ги разграничиме од другите зборовни групи. Сите овие дилеми заслужуваат големо внимание кое ние ќе се обидеме да ги поттикнеме со овој труд.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: фразеологизам, настава, јазик, комуникација.
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Snezana Kirova
Date Deposited: 14 Feb 2017 09:27
Last Modified: 14 Feb 2017 09:27
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17364

Actions (login required)

View Item View Item