Методи и техники на часовите по турски јазик и книжевност според просеците на когнитивното учење

Sulejmani, Umit and Celik, Mahmut (2016) Методи и техники на часовите по турски јазик и книжевност според просеците на когнитивното учење. First International Scientific Conference, FILKO, Philology, Culture and Education. ISSN 978-608-244-308-9

[thumbnail of filko%20ZBORNIK%202016.pdf]
Preview
Text
filko%20ZBORNIK%202016.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Според Пиаже, иако процесот на постепено јазично едуцирање
започнува од механичките моделирања коишто детето ги доживува како резултат на интеракцијата со околината, овие моделирања во завршниот дел се претвараат во одредени ментални структури и создаваат центар за целосен ментален (когнитивен) развој. Во овој процес детето поминува од мисловни постапки какви што се адаптација, критика, испрашување и заповед и преку развивање на хипотези стигнуваат до јазични структури коишто се општествено прифатени.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Mahmut Celik
Date Deposited: 13 Feb 2017 11:42
Last Modified: 13 Feb 2017 11:42
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17351

Actions (login required)

View Item View Item