Фармацевтски маркетинг, информација и реклама

Angelovska, Bistra (2016) Фармацевтски маркетинг, информација и реклама. Фармацевтски информатор (44). pp. 40-45. ISSN 1409-8784

[img]
Preview
Text
Фармацевтски маркетинг.pdf

Download (272Kb) | Preview
[img] Text
index.html - Published Version

Download (76Kb)
Official URL: http://www.fk.mk/%d1%84%d0%b0%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1...

Abstract

Маркетингот не е вештина на изнајдување на паметни начини како да се ослободиме од произведеното, туку претставува вештина како да се создаде вистинска вредност за купувачот. Маркетингот е умешност која помага задоволството на потрошувачот да стане уште поголемо. Четири "П" на маркетингот – статични елементи:  Производ (Product) - што треба потрошувачот да купи. • Цена (Price) - цената што потрошувачот ќе ја плати. • Место (Place) - како и каде производот ќе стигне до потрошувачот. • Промоција (Promotion )-како информацијата за производот се доставува. Променливи величини на маркетинговата средина се политичките, правните, регулаторните, социјалните, економските, конкурентските односи и друго. Тие фактори не се под контрола на установата, но имаат влијание врз купувачите и менаџерите за маркетинг. Преобразбата на секој од статичните елементи во инструмент на маркетингот за менаџирање на економската дејност се постигнува со развивање и примена на четири взаемно поврзани политики на маркетингот: на производот, на цените, на пласманот и во комуникациите.

Item Type: Article
Subjects: Medical and Health Sciences > Other medical sciences
Divisions: Faculty of Medical Science
Depositing User: Bistra Angelovska
Date Deposited: 25 Jan 2017 11:25
Last Modified: 25 Jan 2017 11:25
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16965

Actions (login required)

View Item View Item