Стандардите за акредитација како начин за подобра комуникација помеѓу здравствените работници и пациентите

Zisovska, Elizabeta (2016) Стандардите за акредитација како начин за подобра комуникација помеѓу здравствените работници и пациентите. Vox Medici, 24 (80). pp. 20-21. ISSN 1409-8865

[thumbnail of 89.pdf]
Preview
Text
89.pdf

Download (7MB) | Preview
Official URL: https://www.lkm.org.mk

Abstract

Процесот на акредитација овозможува имплементација на сите важечки закони од областа на здравството преку креирањето на различни процедури, притоа почитувајќи ги правата и на пациентите и на здравствените работници. Крајната цел е синхронизирана примена на стандардите и легислативата. Во Стандардите се имплементирани клучните делови од Законот за правата на пациентите, и тоа првенствено Членовите 6, 7, 10 и 14.
Многу важен дел е покривањето на стандардите на квалитетна здравствена заштита кај децата, кои не можат ни правно, ни етички да одлучуваат за своето лекување, и во областа на здравствената заштита, како и останатите области, се застапувани од родителите, што наложува особено внимание при донесување на одлуки з апочеток на лекување или одбивање на лекување.

Item Type: Article
Subjects: Medical and Health Sciences > Clinical medicine
Divisions: Faculty of Medical Science
Depositing User: Elizabeta Zisovska
Date Deposited: 23 Aug 2016 11:17
Last Modified: 25 Aug 2016 08:01
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16129

Actions (login required)

View Item View Item