Професионалниот развој на учителот-потреба,предизвик

Jovanova-Mitkovska, Snezana and Popeska, Biljana (2015) Професионалниот развој на учителот-потреба,предизвик. In: Third International Conference of the Philosophic Faculty ICPHF 2015, 30-31 Oct 2015, Tetovo, R.Macedonia. (In Press)

[thumbnail of ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА УЧИТЕЛОТ, апстракт.pdf]
Preview
Text
ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА УЧИТЕЛОТ, апстракт.pdf

Download (156kB) | Preview
[thumbnail of Libri i abstrakteve-1.pdf]
Preview
Text
Libri i abstrakteve-1.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Креирањето на модели на професионален развој на учителот (воспитувачот/наставникот) последниве неколку години е предмет на интерес на креаторите на образовната политика. Креирањето на истите е под силно влијание на контекстот во кој се одвива истиот, како и на севкупната образовна политика која ги одредува насоките и ги дефинира целите и принципите на предучилишното, основното, средно воспитание и образование, законските и подзаконските акти во кои се определува улогата на учителот внатре во тој систем.
Во трудот теоретски се елаборира проблемот на професионалниот развој на учителот, како и презентираме резултати од спроведено емпириско истражување, кои се однесуваат на испитување на ставовите на учителите (наставници, воспитувачи) за постојните модели на професионален развој (предности, слаби страни), како и предлози за унапредување на овој значаен сегмент од учителскиот развој (професионален, кариерен).

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 05 Feb 2016 10:24
Last Modified: 05 Feb 2016 10:24
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15287

Actions (login required)

View Item View Item