Креативноста и знаењето го креираат патот до училишниот успех

Kuzmanovska, Dragana and Kirova, Snezana and Ivanova, Biljana (2015) Креативноста и знаењето го креираат патот до училишниот успех. Сосотојби, предизвици и перспективи во воспитанието и образованието во Република Македонија: зборник на трудови. pp. 59-62. ISSN ISBN 978-608-242-021-9

[img]
Preview
Text
Zbornik Opstina Stip.pdf

Download (1935Kb) | Preview

Abstract

Живееме во едно модерно општество во кое осовременувањето на нештата стана неминовно секојдневие во општеството. Алатките за модернизација длабоко навлегоа со молскавична брзина во сите сфери на општеството, што значи и во образовниот процес, односно во училиштата, во наставата и во наставните програми. Кога зборуваме за современо училиште нè зборуваме само за воведување на компјутери во наставниот процес туку секако и за нешто повеќе. Токму тоа е предмет на нашево истражување во кое ќе се обидеме да откриеме нешто повеќе за современото училиште, односно за современата настава, наставници и ученици. Ние, всушност, ќе се осврнеме на една многу битна, но и многу често игнорирана нишка во современата настава, а тоа е поттикнување на креативноста кај учениците сè со цел продуцирање на образовани кадри кои подоцна во животот ќе можат полесно да ги преминуваат пречките на кои ќе наидат. Училишната пракса и резултатите од направените 60 истражувања потврдуваат дека креативноста е високо вреднувана воспитно-образовна цел, но тешко остварлива во постоечките услови (Максић, 1999).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативност, знаење, мотивација, успех.
Subjects: Humanities > Other humanities
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Kirova
Date Deposited: 25 Jan 2016 13:04
Last Modified: 25 Jan 2016 13:04
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14985

Actions (login required)

View Item View Item