Влијание на нематеријалните средства врз пазарната вредност на компаниите

Gorgieva-Trajkovska, Olivera and Georgieva Svrtinov, Vesna (2015) Влијание на нематеријалните средства врз пазарната вредност на компаниите. Годишен зборник 2015, Економски факултет, УГД-Штип. ISSN 1857- 7628

[img]
Preview
Text
Zbornik_ekonomski 2015-do.pdf

Download (6Mb) | Preview

Abstract

Многу често сопствениците на компаниите го поставуваат прашањето: размислувам за продажба на мојот бизнис. Повеќе од една деценија името и брендот на мојот бизнис се добро познати во локалната заедница. На кој начин свесноста на заедницата за репутацијата и имиџот на мојот бизнис ќе бидат земени во предвид, во случај на продажба на компанијата? Широкиот круг на купувачи и значајната позоиција на пазарот, се клучни фактори за успех како на малите, така и на големите бизниси. Вредноста на нематеријалните средства, како човечкиот потенцијал, знаењето, односите и интелектуалната сопственост, заземаат се поголем удел во вкупните средства на компаниите, во однос на материјалните средства, како машините и опремата. Се повеќе креативноста во создавањето и управувањето со нематеријалните средства стануваат основни фактори за долгорочниот успех во работењето на компаниите. Клучни зборови: средства, нематеријални, вредност, компании, влијание, пазар

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Olivera Trajkovska
Date Deposited: 09 Dec 2015 12:00
Last Modified: 09 Dec 2015 12:01
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14396

Actions (login required)

View Item View Item