Основи на стратегијата за менаџмент на синџир на снабдување

Apostolov, Mico (2014) Основи на стратегијата за менаџмент на синџир на снабдување. Светски релации, Скопје. ISBN 978-608-4528-07-4

[img]
Preview
Text
UGD_BOOK - Menadzment na Sindzir na Snabduvanje - Prof. Mico Apostolov.pdf

Download (307Kb) | Preview

Abstract

Стратегјата во синџирот на снабдување е област која се занимава со основните иницијативи преземени од страна на главните менаџери во име на сопствениците, вклучувајќи и користење на средства, да се подобрат постигнувањата на фирмите во нивните надворешни средини. Тоа подразбира одредување на мисијата на организацијата, визија и цели, развој на стратегии и планови, најчесто во смисла на проекти и програми, кои се дизајнирани за да се постигнат овие цели, а потоа и доделување на ресурси за спроведување на стратегии и планови, проекти и програми. Концептуалното разбирање на синџирот на снабдување , како и на различните прашања кои се однесуваат на дизајнирање, планирање, или функционирањето на синџирот на снабдување се директно врзани за основните поставки на стратегијата на корпоративно ниво. Исто така се разгледува и значењето на синџирот на снабдување за успехот на фирмата. Наведени се неколку примери од различни индустрии за да се нагласат различни прашања битни за синџирот на стратешко, планско и оперативно ниво.

Item Type: Book
Additional Information: COBISS.MK - ID 97492490
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Mico Apostolov
Date Deposited: 09 Dec 2014 13:51
Last Modified: 09 Dec 2014 13:51
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11651

Actions (login required)

View Item View Item