Моралните вредности, информацијата и науката

Temjanovski, Riste and Georgieva Svrtinov, Vesna and Gorgieva-Trajkovska, Olivera (2014) Моралните вредности, информацијата и науката. Knowledge, International Journal-Scientific and applicative papers, Institute of knowledge management, Skopje, Macedonia. ISSN 978-608-65653-8-1

[img]
Preview
Text
Zbornik Bansko-Scientific_1.pdf

Download (11Mb) | Preview

Abstract

Во центарот на современото општество, економските турбуленции и технолошкиот развој не се природните ресурси и природни благосостојба. Тоа е информацијата. Ние живееме во свет богат со информации и технологија каде секојдневно огромни количини на информации се рапидно се зголемуваат. Во оваа ера на глобализација, безжична технологија, иновации и зголемената конкуренција, се чини дека контролата на информации е креативната сила. Но, како да се пренасочи информацијата во креативност. Креативност е ментален и социјален процес кој се користи за генерирање на идеи, концепти и здруженија кои водат кон експлоатација на нови идеи. Овој труд одговара на растечката важност на информаците, знаењето и поконкретно на улогата на информациите и креативноста, како средство за справување со идните предизвици во контекст на глобализираната економија. Клучни зборови: информации, знаење, иновации, креативност, технологија

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Olivera Trajkovska
Date Deposited: 05 Dec 2014 10:30
Last Modified: 05 Dec 2014 10:30
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11589

Actions (login required)

View Item View Item