Маркетинг во угостителството и туризмот

Koteski, Cane and Jakovlev, Zlatko (2014) Маркетинг во угостителството и туризмот. 2-ри Август, Штип, Македонија. ISBN 978-608-4662-23-5

[img]
Preview
Text
KNIGA MARKETING VO UGOSTITELSTVOTO 2014.pdf

Download (1988Kb) | Preview

Abstract

Во стручната книга обработени се VIII глави. Во првата глава даден е вовед и значењето на маркетингот; Во втората глава обработена е улогата на маркетингот во туризмот; Во третата глава обработена е сегментацијата на туристичкиот пазар; Во четвртата глава дадена е концепцијата на туристичкиот производ; Во петата глава обработени се цените, теоријата, факторите и размислувањата; Во шестата глава обработен е концептот и улогата на дистрибуција во туризмот; Во седмата глава се разгледува промоцијата и политиката во туризмот;и Во осмата глава дадено е дефинирање на вредноста на клиентите и задоволството.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Social Sciences > Social and economic geography
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Cane Koteski
Date Deposited: 01 Dec 2014 10:06
Last Modified: 01 Dec 2014 10:06
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11538

Actions (login required)

View Item View Item